Kunderelationer og aftaler

I Dansk Krisekorps arbejder vi med kunder fra mange forskellige brancher, der ofte har deres egne helt specielle behov. Da alle kan sætte sig ind i konsekvenserne af ulykker og kriser, ønsker alle det bedste for virksomheder og medarbejdere, når de udsættes for en akut krise. Derfor er det typiske billede, at kunder gerne anbefaler os til deres kolleger og konkurrenter. Vi arbejder således med mange firmaer inden for samme branche.

Alle aftaler indgåes individuelt afhængigt af behov og ønsker, som ikke alene findes ved indgåelse af aftalen, men også på de årlige evalueringsmøder, hvor aftaler justeres.

I detailhandlen, som vi har arbejdet for i mange år, er der særligt fokus på hurtig udrykning til medarbejdere, der har været udsat for f.eks. røveri. Også træning af ledere i at håndtere sådanne situationer er væsentligt for vore kunder.

Forsikringsbranchen sikrer ved en aftale med os et fleksibelt og stabilt kvalitetssikret netværk. Det betyder at kunderne kommer hurtigt til en psykolog med de rigtige kvalifikationer i forhold til problemstillingen. Vi arbejder med akutte sager i ind- og udland, ved store og små hændelser i fritiden, timer udløst af en sundhedsforsikring eller i forbindelse med overenskomstforhandlede rettigheder. Desuden hvis sagen falder under arbejdsskade eller er psykologhjælp udløst i relation til en ansvarsforsikring.

Inden for de offentlige virksomheder arbejder vi både for stat, regioner, kommuner og institutioner. Vi tilkaldes til episoder på sygehuse, universiteter, skoler, i forvaltninger samt når de ansatte og borgere kommer ud for akutte hændelser fx på udflugter.

Vi har mange andre typer af kunder, fx produktionsvirksomheder og konsulentbranchen.

  • Dansk
  • English
  • Norsk